niedziela, 12 października 2014

Nowości :)

Witam wszystkich po bardzo, ale to bardzo długiej przerwie. Nie miało mnie byc do końca sierpnia, ale od września zaczęłam liceum + wróciły wszystkie moje zajęcia poza szkolne i tak jakoś wyszło ...

Dzisiaj włączyłam sobie bloga i bardzo ucieszył mnie komentarz, w którym było napisane, że autorka tego komentarza uwielbia mojego bloga i wchodzi codziennie sprawdzic czy pojawiło się coś nowego. Dzięki tej osobie coś mnie tknęło i stwierdziłam, że nie mogę się dłużej obijac i w miarę możliwości będę dodawac informacje. Mam nadzieję, że nie obrazicie się na to co zaproponuję, ale postaram się co weekend dodawac wiadomości z całego tygodnia, ponieważ wiem, że codziennie nie jestem w stanie tego ogarnąc.

P.S Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie :)

1. A teraz ta znacznie fajniejsza częśc, a mianowicie ZESPÓŁ :D

Jak wiadomo 2 dni temu premierę teledysku miała piosenka "Good Girls"
Ja osobiście uważam, że chłopcy przeszli samych siebie !

A dla tych, którzy jeszcze nie wiedzieli teledysku poniżej wstawiam link :)

https://www.youtube.com/watch?v=0FfG_5JBVBQ


2. Chłopcy aktualnie są w Sydney, gdzie jutro gościnnie wystąpią w programie "The Bump Show" oraz w australijskim X Factor, gdzie wykonają piosenki "Good Girls" i "Amnesia"

Teraz kilka zdjęc z fanami z lotniska w Sydney :



3. Na koniec przypominam o głosowaniu w MTV EMA 2014 i Aria Awards

Poniżej zamieszczam linki :)

MTV EMA 2014
https://www.facebook.com/5SOSPL/posts/688195967916544

ARIA AWARDS
https://www.facebook.com/5SOSPL/posts/690491681020306


Na dzisiaj to już wszystko. Do następnego wpisu, oraz udanego tygodnia w szkole :)

Juliet xox


1 komentarz:

  1. Ooo nawet nie wiesz jak ja się cieszę:D spokojnie ja cię rozumiem też mam tej nauki teraz aż za dużo-_- ale trzeba to jakos przebolec i przynajmniej w weekendy będziesz dodawać nowy post a to już coś!!!;** pozdrawiam i czekam już z niecierpliwością na nowy post i życzę powodzenia w szkoleXD <333333333
    Jessika Nina=)

    OdpowiedzUsuń