czwartek, 29 maja 2014

28, 29 maja

Witam wszystkich jeszcze raz przepraszam za moją kilku dniową nieobecnośc, ale musiałam ogarnac w szkole -,- z góry informuję, że następny post postaram się dodac dopiero w niedziele, ponieważ jutro wyjeżdżam i nie będzie mnie cały weekend. Już zakładam, że weekendowy post będzie bardzo rozbudowany ponieważ od jutra do niedzieli odbędą się koncerty w Manchesrerze, więc będzie się działo :D

Teraz przechodzę do informacji :

29 maja

Dzisiaj mają wolne, a jutro pierwszy koncert w Manchesterze

Twitter:

Ashton:





Calum:




Luke:




Michael:




Zdjęcia:





28 maja

Twitter:

Ashton:




Calum:





Luke:





Michael:





Jak wiadomo wczoraj (tzn. 28 maja) odbył się koncert w Sunderland, niestety nie mam jeszcze zdjęc z koncertu, ale mam nadzieję, że do niedzieli się pojawią  :)




No to już wszystko ! Teraz lecę skończyc się pakowac i spac :D

Dobranoc :**

Juliet xox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz